Rendelkezésre állási díj - a fizetéssel kapcsolatos információk

Létrehozva: 2022.10.04 14:43 Módosítva: 2022.10.04 15:43

Tisztelt Páciensünk! Örömmel tapasztaltuk, hogy az utóbbi időben egyre többen foglaltak vizitidőpontot online formában. Ezzel viszont meghosszabbodott a várólista és azon bejelentkezők száma, akik nem jelennek meg a befoglalt időpontokon. Mivel Központjaink és Orvosaink léte a gyógyítás, a betegségek időben történő kezelése, emiatt arra törekszünk, hogy a gyógyulni vágyó Pácienseket, minél hamarabb szakorvos vegye kezelésbe. Az online foglalás során bevezetett rendelkezésre állási díj egyfajta szándék megerősítést szolgál, amely a vizsgálatokat követően levonásra kerül a vizitdíj összegéből. Jelen oldalon megtalálhatja az online foglalással kapcsolatos részleteket, információkat.  

Online időpontfoglalásIdőpont törlése és módosítása:

A páciens online foglalás esetén időpontot törölni a Prima Medica Ügyfélkapu felületén tud maxiumum 24 órával a rendelés megkezdése előtt. Ebben az esetben a rendelkezésre álló díj visszautalásra kerül 30 napon belül, a számlát sztornózzuk. Emailben is törölhető az időpont, ugyan ilyen feltételek mellett.

Időpont módosítás kizárólag emailen lehetséges, összesen egy alkalommal! Az érintett központ, megjelölt email címére küldött kérés alapján, amely a rendelés megkezdése előtt több, mint 24órával érkezett be. Az időpont telefonon nem módosítható! -a Pácienstől kérjük az új időpont megjelölését és minden változtatni kívánt adatot, írásban. Enélkül nem fogadható el a módosítás.

Email cím: info@urologiaikozpont.hu


Mi történik amennyiben a Páciens nem jelenik meg a lefoglalt időponton és nem is jelez?

Amennyiben a Páciens nem jelenik meg a lefoglalt időpontban a kiválasztott helyszínen, úgy tudomásul veszi, hogy a rendelkezésre állási díj összege nem jár vissza, követelése nem állhat fenn! Vis maior esetén a Páciens írásban kérvényezheti a rendelkezésre állási díj visszafizetését, csatolva a kialakult helyzetről szóló igazolást. A kérvény elbírálása felsővezetői szinten történik és annak eredményéről írásban értesítést küldünk a feladó email címére. 


Miként fizetem meg a rendelkezére állási díjat?  

Az online időpontfoglalás során, az időpont véglegesítéséhez kizárólag bankkártyás fizetéssel van lehetőség rendezni a díjat, amely a sikeres vizit után a vizitdíjból levonásra kerül.  A rendszer automatikusan működik az időpontfoglalás kapcsán. Az időpontfoglalási folyamat lépésről-lépésre vezeti a weboldal látogatóit. A fizetési felületre a navigációs gombok segítségével juthat el, a Páciensnek csak egy bankkártyára lesz szüksége a foglalás véglegesítéséhez. Ha nem rendelkezik bankkártyával, úgy telefonon tudja az időpontját lefoglalni.


Mennyi a rendelkezésre állási díj? Hogyan foglalhatok időpontot ha nem rendelkezem bankkártyával? 

A rendelkezésre állási díj összege 20.000Ft, amely a sikeres vizitet követően levonásra kerül a vizitdíjból. Amennyiben nem rendelkezik bankkártyával úgy időpontot kérjük telefonos ügyfélszolgálatunkon foglaljon, rendelési időben. További részletek: ITT

Minden Orvos esetén fizetnem kell online időpontfoglalásnál? 

Jelenleg csupán néhány rendelés esetén vezettük be a rendelkezésre állási díjat, hogy csökkentsük a rendelésre meg nem érkezők számát, helyet biztosítva a gyógyulni vágyók számára. 


Hogyan kapom meg a számlát a bankkártyás fizetésről? 

A számlát automatikusan kiállítja rendszerünk és megküldi a regisztrációnál megadott email címre.

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!