Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Cím! Kérdezem, mit jelent, ha a PSA vérvételi eredmény:4.480.
Köszönettel: Attila
Tisztelt Uram!

Ez egy mérsékelten emelkedett érték, amely sok mindentől lehet, akár kezdeti stádiumban lévő prosztataráktól is. Urológiai vizsgálatot javaslok.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Urológiai központ!
45 éves férfi vagyok.Prosztatatultengésem van,tavaly szeptember voltam psa vizsgálaton akkor 0,990 volt a gyakori vizelés miat írták fel Alfuzosin pharmacenter 10mg tablettát úgy érzem idág jó volt de most valahogy nem érzek olyan hatást mint az elején. Lehet hozzá szokott a szervezetem!
Tisztelt Uram!

A prosztata-megnagyobbodás okozta vizelési panaszok gyógyszeres kezelése mellett is hullámzó intenzitásúak lehetnek.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt dr úr /dr nő
A péniszem kivan repedezve és a felső bőr réteg nagyon meg van duzzadva és nagyon égő érzést érzek a péniszem tetején lévő bőrnél és ez által levan tapadva a bőr és már nagyon nehezen -bírom fel húzni a bőrt teljesen
Tisztelt Uram!

Vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Szép jó napot vesepolivisztas vagyok dializisre akarnak rakni de nem szeretnék dializisre kerülni vagy vese átültetésre szeretném meg kérdezni hogy lehet - e leszivatni a cisztákat ez mivel járhat előre is köszönöm a válaszát
Tisztelt Hölgyem!

A veseciszta leszívás valószínűleg számottevően nem javítana a betegség lefolyásán, szövődménye viszont lehet, például vérzés.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Egy, a herezacskót illető problémával fordulok Önhöz.
Nagyjából fél éve lehet, hogy egy pattanásszerű dudor jelent meg rajta. A közepe fehér színű, további ismertetőjegye, hogy kinyomhatatlan. Ami a méretét illeti, kicsivel nagyobb csak, mint egy normál pattanás, ugyanakkor egész vastag, és esztétikailag roppant zavaró.

Mi a teendő vele? Hogyan tudnám eltüntetni?

Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Uram!

A leírtak alapján lehet kásamirigy is (atheroma), amelyet ha zavaró, akkor műtétileg lehet kezelni. Vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Jó estét kivánok!

71 éves nő vagyok és Klebsiella pneuminiae-t találtak a vizeletemben.
A laboratóriumi vizsgálat érzékenységet mutatott a Ciprofloxacin-ra illetve Amoxicilin-re.
A gyogyszerészem a Ciprofloxacin szedését javasolta 6 napon át, napi 2 alkalommal ,2 x 500 mg adagolásban.

A kérdésem az,hogy mivel Magyarországi TB-m van,de jelenleg Erdélyben tartózkodok, elegendő-e ha ezt az antibiótikumos kezelést elkezdem és lehetnek-e a betegségnek távolabbi következményei?
Javasolt-e még valamilyen kiegészitő kezelés?

Válaszát előre is megköszönve,maradok tisztelettel,

Szilvási Georgina
Kedves Szilvasi Georgina,

Utóbbi években az esetlegesen akár súlyos mellékhatások miatt a ciprofloxacint már kevésbé szoktuk javasolni, hanem például pospomycint vagy nitrofurantoint . Antibiotikum mellé mindig probiotikumot is szedni és a legfontosabb a bőséges folyadékfogyasztás (min. napi 2 liter).

Üdvözlettel: Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
T Urolodus.
Következő lenne a problémám.
Lankadt állapotban a fitymám a makk alatt gyürü szerüen szoros nem mindig csuszik vissza. Erekcióalatt is érzem hogy szoros.
Könnyen hátra huzhato de visszahuzáskor érzem hogy ugrik egyett a makk pereménél.
Voltam már vele orvosnál.
Legutobb gyulladás csökkentőt kaptam nem tudom mire mivel begyuladva nincs és nem is volt.
Védekezés macerás tizből 2x 3x becsipi a fityma és a makk közé az ovszert.
Mit lehet a megoldás.
Kedves Ádám,

Nagy valószínűséggel műtéti megoldásra (körülmetélés) lesz szükség. Vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Üdvözlettel: Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Szedhetek silderec 100 mg tabletta prosztatara? Házi orvos ezt felirta. Csak trombózisom volt nem rég. kérem segítségét. Tibor
Tisztelt kérdező,

A silderec és hasonló készítmények felírása előtt mindenképpen szükségesnek tartok egy alapos kardiológiai vizsgálatot.
Kérdem keressen fel rendelésen.

Üdvözlettel:

Dr. Rákász István

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Nemrég derült ki egy vizsgálat során, hogy a párom (22 éves) Testicular Microlithiasis-ben szenved, ráadásul elég sok lerakódást észleltek nála.

A kezelőorvosa, valamint az internet is azt írta erről, hogy ez az állapot sajnos nem kezelhető (és hogy figyeljük, hogy kialakul-e daganat)

Ettől függetlenül szeretném megkérdezni Önt is: egészen biztos, hogy nincs sehol, semmiféle kezelés, ami ezt a betegséget képes lenne meggyógyítani?

Válaszát előre is nagyon köszönöm.
Kedves Hölgyem,

A herék állományának "microkövesedésére" nincs gyógymód. Javasolt évente here uh végzése az esetlegesen jelentkező komolyabb megbetegedés miatt.

Üdvözlettel: Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
2007-ben volt prosztata eltávolításom rosszindulatú daganat miatt. A pandémia miatt kb.2.5 éve nem voltam kontrollon. A körzeti orvos a jogosítvány miatti megjelenésemen rám nézett, mondott valami A betűvel kezdődő diagnózist, arról, hogy a szemem sápadt állapotú, ami súlyos urológiai gondra utal. Ez sarlatánság, vagy tényleg lehet ebből következtetni bármire ? 77 évesen ezt komolyan kellene venni ? Beutalót nem adott. A választ köszönöm.
Tisztelt Uram!

A szeme sápadt állapotából valószínűleg anemiára az-az vérszegénységre következtethetett, amelynek nagyon sok oka lehet, akár urológiai is. Egyébként is indokolt a kontroll.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo

Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Húgyúti fertőzés
Inkontinencia
Intimtorna
Húgycső- és hólyagtükrözés
Férfi
Prosztata
Merevedési zavar
Here problémák
Herefájdalom
Korai magömlés
Férfimeddőség
Fitymaszűkület
Közös Problémák
Vesekő
Rákos megbetegedések
Nemi betegségek
Vesemedence gyulladás
Vesefájdalom

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!