Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr!

53 éves kerekesszékben élő férfi vagyok. Tavaly hasi katétert műtöttek be nekem, amely kb. decemberig gond nélkül működött. Akkor kezdett jelentkezni az a problémám, hogy napközben többször, váratlanul a húgycsövemen is távozik belőlem vizelet miközben erősen fáj és görcsöl a hasam. Közben a katéteremen is távozik vizelet, de abban nagyon sok apró fehér szemcse van, ami olyan mintha homok lenne. (ezt akkor tudtam megnézni mikor takarítottam a zsákom és a csatlakozónál olyan sok volt hogy szinte eltömítette a csövet) A háziorvosom Tarivid tablettát írt fel ami átmenetileg javított a helyzeten de néhány nap után újra visszatért a helyzet. Azt szeretném megkérdezni mitől van ez a sok szemcse a vizeletemben és mivel lehetne csökkenteni a mennyiségét? Napközben figyelek magamra és igyekszem nagyon gyakran inni mert erre a kórházban felhívták a figyelmem.

Köszönöm a válaszát
Tisztelt Uram!

Az idegentest ( katéter), krónikus gyulladást tart fenn.
A panaszainak nagy részét ez okozhatja.
Fontos lenne egy személyes konzultáció.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jó napot!
Azzal a panasszal szeretnék fordulni önhöz és egyfajta tanácsot kérni is kérni egyben , miszerint van egy problémám ami megkeseríti az életemet egy jó ideje. 20 éves vagyok. A probléma a következő: Maga a makk része a péniszemnek ha lehúzom róla a bőrt (ami egy minimális szűkülettel rendelkezik de mind merev mint pedig lankadt állapotban gond nélkül hátrahúzható , az elmúlt hónapokban végzett tornáknak köszönhetően) érintésre fáj, de ilyen éles , érzékenységből adódó fájdalom. El szeretnék menni urológushoz de nem szeretném ha megérintenék mert borzasztóan kellemetlen. Mi lehet ez , mitől ilyen érzékeny és megoldható , hogy egy (bármilyen) urológiai szakvizsgálaton ne érjenek hozzá ha szólok h kibírhatatlanul érzékeny? Illetve a panasz ismeretével ön hogy végezné el a vizsgálatot?
Kérem segítsen valahogy mert nagyon kellemetlen és lelkiekben is megterhelő ez az egész , köszönöm előre is!
Üdv: Egy kétségbeesett páciens
Tisztelt Uram!

Kérése vizitünkön felszólításra megoldható! Várom jelentkezését!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt doktor úr! Aszt szeretnèm kérdezni hogy 10 ève hogy a az egyik vesèt eltàvolitotàk vesekő miatt ès 3 èv utàn amikor eltàvolitotàk bal vesèn is van rajta kő de viszont mar pàr ève szenvedek vele mert nagyon termeli nàlam a kővet ès most kàr hónapja kiderült anyagcsere szavar szenvedek ès az termeli a kővet de kèsz fajta van cisztin ès brushit kő fajta ès az szeretnèm kérdezni lètezik e olyan gyógyszer a kőre ami oldja mert 34 èves vagyok 7 szer mütötèk mit javasol elöre köszönöm
Tisztelt Uram!

Az említett kövek oldására nincs lehetőség.
Javaslok Önnek egy személyes konzultációt!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr!
A páromnak időnként fájdalmas az együttlét, ezelőtt nem tapasztalt ilyet más nővel és nem volt semmi problémája. Ön szerint az lehetséges, hogy kizárlólag a nő miatt legyen fájdalmas neki?(úgy hogy közben a másik félnek nincs ilyen gondja)
Tisztelt Asszonyom!

Panaszaival a párja keressen fel egy személyes konzultációra!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr !
63 éves nő vagyok. Hónapokig küszködtem magas vérnyomással, amelyet / különböző vizsgálatok után / antibiotikumos kezelés és gyógyszerváltás eredményeként normalizáltak .
A CT vizsgálat megállapította , hogy a két mellékvesémen cisztához hasonló duzzanatszerűség van,ami nem daganat. A vizeletemben baktériumokat találtak, amelyeket antibiotikummal kiöltek.
Viszont azóta hiába van rendben a vérnyomásom , fáj a derék és vese tájékon. Valamikor az oldalamba is kisugározza. A fájás többnyire mozgáskor jön elő. Ha kipárnázva ülök, nem érzek semmit. Kérdésem az lenne, hogy a vese adhat ilyen fájást, vagy ideggyulladás lehet a háttérben
Tisztelt Asszonyom!

A feltett kérdéseinek megválaszolására személyes konzultációra van szükség. Kérem keressen fel!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
téma: Merevedési zavar

Tisztelt Doktor úr!

27 éves férfi vagyok a kezdetektől merevedési problémákkal. Korábban (5éve) már voltam tb alapú urológiai szakrendelésen. Akkor viagrát írtak föl nekem tekintve hogy alvás közben és spontán erekcióm is van ráadásként önkielégitést is rendszeresen végzek. (ez jelenleg is érvényes).
Tekintve hogy akkor egy 10 perces viziten vehettem részt felmerül bennem hogy mégiscsak esetleg biológiai eredetű a probléma.

27 éves sportos küllemű férfi.
186cm, 73kg, átlag 65 bpm.
1 éve jogosítványhoz tartozó eü vizsgálaton minden értékem rendben volt.

További jelenségeim:
- nőkkel való együttlét esetén váladékképződésem van de merevedésem nincs.
- ilyen alkalmak után erős fájdalomérzet tud kialakulni a here tájékon amit önkielégítéssel tudok csak orvosolni
- megfázás esetén minimális inkontinenciám van közvetlen vizelés után. Néhány csöpp késöbb távozik.
- néhány alkalommal kipróbáltam egy elvileg növényi alapú potencianövelőt (XXL Powering) OÉTI számos de szerintem szintetikus. Ez hat rendesen de megemeli a szívritmusom és furcsa érzetet okoz. Csak ennek a használatával volt eddig sikeres együttlétem.

Érdemes felkeresnem önöket egy kivizsgálás ereéig? Vagy haszosabb vona ha pszichológushoz fordulnék?

Köszönöm a segítségüket előre is. Üdvözlettel,
Mátyás
Tisztelt Uram!

Panaszai meghatározására javaslom Önnek a személyes konzultációt!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr! Vizelettartási problémám van voltam urológusnál betétet írt fel! Esetleg van rá valami gyógymód,hogy megszünjön? Vagy eggyütt kell vele élnem? Bármilyen megoldás érdekel!
Tisztelt Asszonyom!

A probléma pontos tisztázása érdekében kérem keressen fel egy személyes konzultációra.

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jonapot kívánok azt szeretném kérdezni h egy 26 éves barátom panaszkodik h elég nehezen jön létre a merevedés hölgy társaságában a kívánat megvan de mégse jön létre a merevedés és ha elő is jön. Akkor hamar véget is ér elre szeretne választ kapni h miért is lehet ez?
Tisztelt Uram!

Panaszai meghatározására javaslom Önnek a személyes konzultációt!

Tisztelettel:
Dr.Rákász István
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt címzett!
35 éves férfi vagyok.
2016-ban voltak gáttáji diszkomfort panaszaim. Akkor elmentem laborba, az értékeim a következők lettek:
PSA=0.571
szabad PSA=0.324
PSA hányados=0.57
Most 2020 januárban elmentem megint, a következő értékek jöttek ki:
PSA=0.55
szabad PSA=0.37
ha ebből kiszámolom a szabad PSA/PSA hányadost akkor 0.67 jön ki, ami annál is nagyobb, mint 2016-ban.
Azt szeretném kérdezni, hogy ezek az értékek jók, esetleg jeleznek-e valami bajt?
Köszönöm előre is a válaszukat,
Üdvözlettel:Vörös Ádám
Tisztelt Uram!

A legfontosabb a teljes PSA érték, amely az Ön esetében mindkétszer normális volt.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tiszteletem Doktor úr.
Jász Viktor vagyok Jászberényből és barátnőm problémályával kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni.A problémája nem tegnap kezdődött,próbálták már több szakorvos is kikezelni de a mai napig nem tudják.Visszatér neki mostanában egyre sűrűbben csíp és ég a vizelete és úgy érzi hogy a hólyagja is .Szinte mindíg anibiutikumot írtak fel neki de azok csak egy ideig szüntette meg ezeket a tüneteket.A vér eredménye rendben van a házi orvosa szerint.Azt tudja hogy egyszer bevett egy esemény utánni tablettát ,ez már több éve volt és azóta tér ez a probléma vissza neki.Az a kérdésem hogy Urulógiai problémája van e Vagy inkább nőgyógyászati?Várom válaszát köszönöm üdvözlettel Jász Viktor
Tisztelt Uram!

Ezt a kérdést nem lehet eldönteni vizsgálat nélkül.
Kérem a hölgy keresse fel rendelésünket!

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Húgyúti fertőzés
Inkontinencia
Intimtorna
Húgycső- és hólyagtükrözés
Férfi
Prosztata
Merevedési zavar
Here problémák
Herefájdalom
Korai magömlés
Férfimeddőség
Fitymaszűkület
Közös Problémák
Vesekő
Rákos megbetegedések
Nemi betegségek
Vesemedence gyulladás
Vesefájdalom

Prima Medica Egészséghálózat