Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Dr Úr!
3 hete holyaghurutot állapítottak meg nálam amit 2 adag antibiotikum kúra követett. Az utolsó adag antibiotikumot 1 hete szedtem be, majd tegnap újabb vizelet vizsgálaton voltam ahol továbbra is vért állapítottak meg a vizeletemben. Kezdek eléggé aggódni, hogy komolyabb probléma áll fenn. Jelenleg a tegnapi vizeletemet elküldték a laborba annak eredményére várok, valamint hasi ultrahangra. Ön szerint mi lehet a probléma? Ráadásul tüneteim nem voltak és továbbra sincsenek.
Köszönöm válaszát.
Tisztelettel : Bosch Ingrid
Tisztelt Hölgyem!

Vér sok mindentől lehet a vizeletben, például női vérzéstől is. Történt katéteres vizelet mintavétel?

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Dr. Kállai László Dr. Rákász István urológus szakorvosok részére

Tisztelt Doktor Urak!

Gyermekem nevében írok, aki nagyon elkeseredett 39 éves, 18 éves korában operálták először herevisszér sérvvel, majd másodszor is, az első műtétet követő 2. évre rá. Sajnos azóta is sokat szenved, jelenleg mellékhere gyulladása van, nagy fájdalmakkal! Gyógyszereket nem szedhet! Az urológus orvos Savulin levofloxacin tartalmú antibiotikumot írt ki fiam részére 2019. február hónapban. Gyermekemnél 3-5 db gyógyszer beszedését követően, a gyógyszernek a mellékhatása (fluorokinolon) jelentkezett. Természetesen visszament az urológus szakorvoshoz, aki azt javasolta, hogy sok vitamint fogyasszon, és egészségesen táplálkozzon, de másik gyógyszert nem tud ajánlani, mert a gyógyszer mellékhatása a szervezetéből ki kell, hogy ürüljön! Fiam kb 8-10 urológus szakorvosnál járt, akik nem tudnak gyermekem betegségén segíteni! Fiam egyébként is sok vitamint szed, és egészségesen táplálkozik, de ez a gyógyszer mellékhatás teljesen legyengíti, a végtagjai fájnak, nagyon gyengének érzi magát, éjjel nem tud aludni. Sokat van táppénzen, a füle zúg a látása homályos. Kérdésem Ön felé, hogy mit tud ajánlani, hogy a mellékhatást kezelni tudják! Fluoronológusnál, orr-fül gégésznél, neurológusnál, ritka betegségeket vizsgáló orvosoknál járt a fent említett urológusokon kívül gyermekem, de nem tudnak a gyógyszer mellékhatással mit kezdeni. Fiam volt mindenféle vizsgálaton, CT, MRI, ultrahang amelyek gyulladásokat mutatnak ki a heréjénél, viszont segítség nincs számára, a kettős betegség miatt -mellék heregyulladás és gyógyszer mellékhatás- végett! Az állandó mellékhere gyulladását gyógyszeres terápiával nem kezelhetik, gyógyszert nem szedhet, óriási fájdalmai vannak, és nem tudjuk, hogy mi tévők legyünk? A kérdésem, hogy a mellékhere gyulladásra milyen kezelést tudna ajánlani amely nem minősül gyógyszeres terápiának! Milyen fájdalomcsillapítót szedhet amely nem gyógyszernek minősül! Az immunológus megállapította, a fluorokinolon mérgezés szindrómát! Rengeteg pénzt költ gyermekem vitaminokra magánorvosok tanácsadására -de nincs semmi javulás- Kérném, kérem Önöket a mielőbbi segítségnyújtásra a levelemben leírtakra!
Köszönöm a gyors válaszukat!

Tisztelt Hölyem!

Nem tudok segíteni ebben a kérdésben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr!
Hólyag tükrözésnél gombát állapítottak meg, ami begyullasztotta a hólyagot és felfázasszerű tüneteket okoz.
Gombaölő szert kell szednem.
Kérdésem az lenne , hogy a külső nemi szerven is nagyon erős égő érzésem van. Erre milyen típusú krémet tudnék használni, hogy enyhítse a tüneteket? Nőgyógyászatilag is megvizsgáltak ott nincs gomba.
Köszönöm
Tisztelt Hölgyem!

Canesten kenőcsöt meg lehet próbálni.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!
Pár napja tompa, viszonylag állandó fájdalmat érzek a bal herémben és legjobb tudomásom szerint nem vertem be sehova.
Ez esetben tudna nekem segíteni, hogy mi a teendőm?
Válaszát előre is köszönöm!

Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Uram!

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
10 éve inzulinnal kezelt cukorbeteg vagyok. Synjardy 12,5mg/1000mg gyógyszert is szedek az inzulinok mellé. Jó fél éve jelentkezett nálam a fitymaszűkület. Tisztálkodásnál nem okoz problémát, csak merevedésnél. Letapadás nincs Fürdésnél hátra tudom húzni. Segítséget szeretnék kérné, milyen kenőcs vagy milyen gyógymód segítene? Cukorbetegségemet az I. sz. Belklinikán kezelik Budapesten. Köszönettel: Svétecz Tibor
Tisztelt Uram!

Megbetegedése gyakran társul cukorbetegséghez.
Végső és teljes megoldás a körülmetélés lesz.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
A problèmám sz hogy èjjel 3.4 alkalommal kell kimennem vizelni ès ez megzavarja az alvásomat!
Kèrnèm szives válaszukat ès segitsègűket!
Tisztelettel Városi István
Tisztelt Uram!

Urológiai vizsgálatot javaslok Önnek rendelőnkben. Kérem keressen fel!

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
A férjemnek hólyag daganat miatti műtét során megsérült s húgycsöve.Jelenleg húgycső szűkület miatt műtétet javasoltak. Létezik-e más megoldás,mint a műtét? Köszönettel:Szucskóné
Tisztelt Hölgyem!

A húgycső szűkületére műtéti megoldás alkalmazandó.
Ez lehet húgycsövön keresztül max. 2 alkalommal, majd elhelyezkedés és hosszúságtól függően plasztikai megoldás.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Dr. Rákász István
Tisztelt Uram!

Mi a kérdése?

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Üdvözlöm. A makkomon kB 1 másfél hónapja fehér réteg keletkezett (egyszer már volt 1 éve azt le lehetett mosni) nem igazán jön le ami le jön az egyből kiszárad és sárgás színű lesz. Használtam canestent de még rosszabb lett, most annyira kemény lett és oda ragadt hogy nem igazán jön le. Mi a teendő ön szerint?
Tisztelt Uram!

Urológiai vizsgálatot javaslok Önnek rendelőnkben. Kérem keressen fel!
Ettől függetlenül esetlegesen bőrgyógyászati vizsgálat is szóba jöhet.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Üdvözlöm
Az utóbbi időben elég sok önkielégítést végeztem. Volt olyan alkalom, hogy magömlés nem is történt. Majd jött egy enyhe here fájdalom, ami nem állandó csak néha jelentkezik és egy kicsit a merevedés is gyengébb lett. 2 napja nem történt meg az örömszerzés. A merevedés majd, hogy nem a régi viszont enyhe szúró érzés néha jelentkezik a herénél. Leg több alkalommal nem is volt valós élvezet.
Mit tudok tenni, hogy mielőbb a régi legyen? Kisvirágú füzike teát iszok párnapja.
Válaszát és tanácsait köszönöm előre is.
Tisztelt Uram!

Urológiai vizsgálatot javaslok Önnek rendelőnkben. Kérem keressen fel!

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a növekvő légúti megbetegedések száma miatt rendelőinkben újra kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!