Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdvözlöm!
Pár napja a herezacskómban (nem rajta) èszre vettem egy borsó nagyságú csomót, a bal oldalon van, olyan mint ha egy èren/vezetèken elnne ami a bal oldali heregolyoba vezet, nem fáj, nem is a herèn van rajta.
Körülbelül egy fèl ève ugyan ez volt a helyzet de akkor el tűnt a csomo.
Tudom hogy orvoshoz kell fordulnom, de jelenleg külföldön tartózkodok.
Nem tudom hogy mennyire súlyos, vagy hogy eggyáltalan mi lehet, mi okozza.
Kèrem segítsen!
Tisztelt Kérdező,

Sok minden lehet, ennyiből ezt nem tudom megállapítani. Urológiai vizsgálatot javaslok Önnek.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dr.úr.
Màr 1 éve folyamatos problémákkal küzdök.
Csíp viszketek fájdalmas a vizelet ürítés es néha büdös szaga is van.Ma csináltunk egy tesztet ami kimutatja mi a vizeletemben a gond.
Gyulladás van ott és baktériumok.
A Ph-m se túl jó.
Minden héten szinte nőgyógyásznàl vagyok kapom a sok gyógyszert de semmi sem segít.Én arra gondolok hogy ez miatt mert ott még valami gyulladásban van.Nagyon csíp ha pisilek.
Lehetséges dolog hogy ez miatt fáj nekem a sexuális élet és van folyásom?
Válaszàt nagyon köszönöm!Szép napot!
Tisztelt Kérdező,

Lehetséges, de általában a nőgyógyászati gyulladás szövődménye a húgyúti fertőzés.
A húgyúti fertőzésre felírt antibiotikumok viszont hajlamosíthatnak hüvelyi gyulladásra.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!
A nőgyógyászom által levett rákszűrésem P2 lett, Gardnerella vaginalis, amire Klion D hüvelytablettát kaptam.
Érdeklődnék, hogy a férjemet ebben az esetben mivel kell kezelni?
Esetleg Klion tabletta van itthon, az használható ebben az esetben? Ha igen, napi hány darab és meddig kell szedni?
Köszönöm ha itt válaszol, sajnos tudom, hogy orvoshoz személyesen nem fog elmenni de én szeretnék már végre gyógyult lenni. Egyébként ő tünetmentes.
Köszönettel N. Anita
Tisztelt Kérdező,

A kérdésével bőr- és nemibeteg gondozóhoz kell forduljon.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dortot Úr.
A napokban észre vettem a péniszemen a fityma kupak alatt ilyen egybe függyö pattanás szerü kisebb hólyagokat vagy olyan mit a szemölcs nem tudom mi lehet ez segitségét megköszönném ha tudná nekem diagnosztizálni a problémát.
Tisztelt Kérdező,

Vizsgálatot javaslok bőr- és nemibeteg gondozóban.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Jo napot,
Kronikus prostatitisre sunetrolimot szedtem 3 napig. Eszrevettem egy enyhe heregyulladast, gyakori vizeles, alhasi fajdalom, szekrekedes. Mit javasol?
Tisztelt Kérdező,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Kedves Doktor úr!

Rendszeres, zavaróan sűrű vizelési ingerrel kerestem meg egy urológust és ha már ott voltam, tanácsot kértem korai magömléssel kapcsolatban. Előzővel kapcsolatban a PSA 0.5, és a zavaró állandó inger csökkent a Tamsulosin Pharmacenter szedésének hatására. De zavar, hogy ezt életem végéig szednem kell, illetve az ejakulátum mennyisége jelentősen csökkent vagy nincs. Erre más megoldás nem létezik? A másik problémámra felírta a Silderec 100mg-os gyógyszert, hogy az segít. Többszöri egymás utáni együttléttel javítható, kitolható ez az állapot. Mintha 'újraprogramoznánk'. De elolvasva a betegtájékoztatót, abban egyértelműen az áll, hogy ne szedjem, ha nincs merevedési zavarom. Merevedési zavarom egyáltalán nincs. Sőt... Ön mit javasol? Köszönöm a választ!
Tisztelt Kérdező,

Meg lehet próbálni kihagyni a Tamsulosint, lehet, hogy nem fognak visszatérni a vizelési panaszok. Korai magömlésben is szoktuk javasolni a Silderechez hasonló készítményeket, úgy gondolom, hogy használhatja, ha bevált.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dr.! Ha véreredményem nem utal Veseproblémára / Viszont a tűneteim Igen.. 1 Ödémaság /arc/ 2.Gyakori vízelés /éjszaka is/ Vérszegénység /súlyos/ stb.. Akkor mi a tehendő? Ultrahang? Stb? Köszönöm a Választ! Üdv Erika!
Tisztelt Kérdező,

Első körben egy urológiai és nefrológiai vizsgálatot javaslok Önnek.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr!
Körülbelül kèt hete kezdődtek a panaszaim ègő èrzès, àllandó vizelèsi inger, vesetàji fàjdalom. Voltam orvosnàl semmit nem talàlt, de kaptam antibiotikumot melynek hatàsàra a vizelèsi inger èrzèse tovàbbra is megmaradt es csak gyulladàscsökkentővel tudom vègezni a mindennapi munkàmat. Tudna ebben segiteni, hogy esetleg mi lehet a probèma?
Vàlaszat előre is köszönöm!
Tisztelt Kérdező,

Húgyúti kövesség is okozhat ilyen panaszokat. Vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr/Nő!

Édesanyám 3 hete van kórházban,enyhe covid tünetekkel illetve veseproblémával kezelték.
Azonnal katétert kapott.
1 hét után átkerült rehabilitációs osztályra az izületei miatt,akkor azt mondták a veséje teljesen rendbe jött de a katétert csak 3 hét után vették ki amit vissza is kellett rakni mert nem tud magától pisilni.Az orvosok nem tudják az okát.Katéterrel normális mennyiségű és tisztaságú vizelet ürül.Anyukám napi 4 liter vizet meg is iszik.Ön szerint mi lehet a probléma?
Tisztelt Kérdező,

Sok oka lehet a vizelet-visszamaradásnak. Nőknél általában nem urológiai oka van, hanem neurológiai (idegrendszeri), pl.: agyi, gerincvelői, perifériás idegi (pl.: cukorbetegség szövődményeként)

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt dr úr/dr nő

Olyan kérdésem lenne kb 3 hete volt sexuális aktusom ami után csípő érzésem volt vizelés után és piros a makkom !akivel voltam semmilyen tünete nincs és nem is volt !
Kaptam a csípő érzésre ciprinol 500mg tablettát amiből a második doboz felénél járok most a csípő érzés már csak nagyon ritkán jön elő viszont a piros folt nehezen múlik először fucicort kenőcsöt kaptam attól nem múlt a pirosság most tetran kenőcsöt kaptam de a piros folt a makkom végén kicsit halványul tőle, de önkielégítés után ujra kipirosodik és érzek némi fura érzést a hereimben
Előre is köszönöm válaszát
Tisztelt Kérdező,

A makk bőrén viszonylag gyakori a gombás fertőzés, amelyre a Canesten kenőcs jó szokott lenni, de vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus

SPECIALIZÁLT KÖZPONTOK