Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdvözlöm páromnak már egy jó idelye viszket fájni nem fáj a herezacskója amit nem tudunk mitől lehet mit ajánlana
És milyen orvoshoz kell mennie Urológus?
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Kérdező,

A párja személyes megjelenésére mindenképpen szükség van, hogy a kérdését megfelelően megválaszolhassam.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Ur! A hugycsovemben érzek enyhe bizsergö erzest vagy olyan finom kis rezgest szinte alandoan 1 hete.A vizelet nem csip nem faj.Ezt az erzest nehez negfogalmazni de mar kezd zavarni piheneskor erezni a legjobban.Tisztelettel megkoszonom valaszat.
Tisztelt Kérdező,

Kérem a panaszai pontos felmérésére keresse fel rendelésemet.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr !
Egy éve szedek Tudusta gyógyszert a prosztata problémáimra. Nem nagyon javitott a problémámon és ráadásul azóta potencia problémáim is vannak. Az ondo szinte teljesen megszünt. Merevedés sem stabil. Orvosomhoz sem merek visszamenni mert mütéttel "fenyeget".
Tud ajánlani olyan készítményt ami segíthet? Mennyire megbizhatóak a táplálékkiegészitők potencianövelők erre a problémára. A Tudusta elhagyása gondot okozhat?
Heves megyében keresnék szakorvost esetleg.
Köszönettel.
T.L.
Tisztelt Kérdező,

Az Ön által szedett gyógyszer az ondóürítésben zavarokat okozhat. A merevedési panaszaiban ugyan közreműködhet, de általában ez egy összetettebb probléma. Ha javasolhatom keressen fel rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Üdvözlöm doktor Úr! 74 éves, akkut betegségektől mentes, fizikálisan erős munkabírású férfi vagyok. 3-4 évvel ezelött még szexuálisan teljesen aktív életet éltem, de partnerem eltávozása óta nem volt szexuális kapcsolatom. Vágy létezik, ingerre merevedéssel reagálok, de a kihagyás miatti kudarc és a nem tartós merevedések miatt nem merek kezdeményezni. Van-e esély arra, hogy ilyen helyzetben helyre lehet állítani a megfelelő merevedést és ennek tudatában a kezdeményezéssel újra kielégítő szexuális életet élhetek?
Tisztelt Kérdező,

A megoldás miatt kérem keressen fel rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Már hat éve makk, gát és here fájdalom gyötör. Főleg házas élet után. Erős fájdalomcsillapító tablettát szedek, az segít csak. Std negatív, urológiai vizsgálat is negatív. Neurológiai vizsgálat is negatív. Tudnak segíteni?
Tisztelt Kérdező,

Remélhetőleg igen. Kérem keresse fel rendelésemet.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Szép napot. 26 éves vagyok és most vagyok életem első kapcsolatában ami tökéletes kivéve egy dolgot ami a szex. Olyan kérdésem lenne, hogy a péniszem inger hatására mikor felizgulok egyből megmerevedik de ezt követően kb 30 másodperc múlva megszűnik a nyomás a péniszembe és pár másodperc alatt lelankadok, ez így van maszturbáció során is, amíg nézem a pornófilmet és folyamatosan fizikailag izgatom magam akkor kemény de ha itt is 30 másodperc után kb abbahagyom az izgatást megszűnik a merevedésem. Nem mindig de ilyen fele fele arányban szokott lenni reggeli merevedésem ami tartósnak mondható. Szokott lenni olyan is mikor aludnék el spontán vagy gondolatra lesz merevedésem és nem is akar lelankadni, van olyan hogy 5 perc után ha nem érek hozzá illetve gondolatomban sincs semmi akkor lelankad de ez veletlenszeru az egesz, altalaban az tortenik hogy akarmi van felizgulok megmerevedek és 30 másodperc után teljesen lankadt állapotba van a péniszem. Előre is köszönöm a segítséget.
Tisztelt Kérdező,

Több dolgot olvasok ki a leveléből, amit személyesen kell megbeszélni. Kérem keresse fel rendelésemet.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jo napot kivanok ego erzesem van pisiles elot utan es olyan nyomo erzest is erzek es ha nemhordok also gatyat akor semmit nemerzek 39 eves vagyok 2 naponta sexulais kapcsolatba is vagyok gondolkodom azon visza kene venni belole de mit csinaljak allandoan kivanon a sexet
Tisztelt Kérdező,

A vizeletürítési panaszaival keresse fel rendelésünket.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
JÓ napot!
Vizelet labor eredményben a kristály száma 349 volt kb 2-3 hete. Panaszmentes vagyok. Van-e tennivalóm ezzel? Köszönettel és üdv Tamás
Tisztelt Kérdező,

Az első és legfontosabb a folyadékbevitel emelése. 30 kg-ként 1 liter folyadék bevitele ajánlott naponta.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Szteroid szedése után kialakult egy vizelet visszstartása probléma főleg éjjel. Visszamaradt vizelet miatt tamsulosim gyógyszert szedek és sajnos vízhajtót is. Érdeklődöm, hogy a tamsulosimot szedhetem-e két naponként bizva abban, hogy megszünik az inkontinencia.
Tisztelt Kérdező,

Panaszaival kérem keressen fel rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Dr. Úr szeretném megérdeklődni hogy égő enyhe viszkető pisilés nél csípő lűktető érzés meg feszítő érzés jelentkezik a húgycső és állítólag hűvely kőzőtt mi lehet a baj
Tisztelt Kérdező,

Panaszaival kérem keressen fel rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus

SPECIALIZÁLT KÖZPONTOK