Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Jó napot! Azt szeretném kérdezni, hogy az baj-e ha az egyik herém folyamatosan más pozíciózlt vesz fel? A másik mozdulatlan, ez pedig mozog! Ez bajt jelent?
Tisztelt Kérdező,

Önmagában nem, de ha ez fájdalmas hereduzzanattal párosul, akkor sürgősen urológushoz kell fordulni, mert az, herekocsány csavarodásnak a jele lehet, amely kezelés hiányában a here elhalásához vezet.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!
Voltam hasi uh-n ahol a következőket írták az ambuláns lapra: A jobb vese üregrendszere jelzett a pyelon haránt átm.-je 6 mm. Mellékvesék régiója szabad. Vizsgálatkor azt gondoltam tele a hólyagom, mert azon terület vizsgálatakor kellemetlen volt az érzés, mintha a telt hólyagot nyomogatnák erősen. Szagos folyásom is van, okozhatta-e ezeket a panaszokat és az uh eredménynél ezt az eltérést. Voltam ebben a hónapban vizelet vizsgálaton ahol az általános vizelet vizsgálatnál minden eredmény negatív és a határon belüli érték (albumin,genny,glükóz,ubg,aceton,fajsúly,ph,bilirubin,nitrit,vizelet üledék,sTSH)
Laikusként utána nézve vesetágulatot olvastam, Ön szerint egy felfázás, vagy aktuális fertőzés mutathat-e eltérést, vagy ez már egy konkrét vesetágulatot jelent-e, amitől meg kel ijednem? Válaszát előre is köszönöm. Quamatel gyógyszert szedek egy hete, szedhetem-e tovább, mert olvasom a tájékoztatón, hogy vesebeteg körültekintően szedje.
Tisztelt Kérdező,

A nem komplikált húgyúti fertőzésnek nincsen speciális ultrahangos jele. A húgyúti tágulat további urológiai kivizsgálást igényel. A hüvelyi folyás miatt nőgyógyászati vizsgálat javasolt.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr\Nő!
Édesanyám (72) Éjszakánként 2 óránként fel ébred,mert vizelnie kell. Mivel hosszú kórházi fekvés miatt nem bír még lábra állni, így ágytál szükséges. Vizelet mennyisége alkalmanként kb.2,5-3 dl,veséje a labor szerint rendben van. Mivel még nem kivitelezhető hogy szakrendelésre el vigyük személyesen, lehet valami megoldás erre, hogy ki bírja\bírjuk pihenni magunkat? Vizeletét tudja tartani, 2 hónapig katéter volt neki a kórházban,amit pár napja hagyott el,mert anélkül nem tudott üríteni. Köszönöm.
Tisztelt Kérdező,

Az éjszakai vizelésnek, különösen nőknél az esetek nagy részében nem urológiai oka van, de a húgyúti fertőzést és a vizelet visszamaradást mindenképpen ki kell zárni.Javaslom az urológiai vizsgálatot.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dr úr!
Nekem olyan problémám van hogy aktus közben merevedési
problémám van.Amii hirtelen következik be. Párom nagyon türelmes de ezáltal feszültség
alakul és onnantól vége! Arra lennék kíváncsi hogy mi lehet az oka lehet e pszichés vagy szervi,,! Válaszát előre is köszönöm űdv Zsolt
Tisztelt Kérdező,

Mindkettő. Urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr /nő! Egy kérdésem lenne. 1 Hete kb együtt voltam szexuálisan egy nővel sajnos óvszer nélkül.. Azóta olyan érzésem van mintha gyulladásba lenne a húgycsővem.. Nem mindig néha minimálisan elővaladek szerű ragadós folyadék jön ki.. Azt szeretném kérdezni hogy ez lehet hogy valami nemi betegség vagy esetleg más? Forduljak vele urulogiára? Nagyon szépen köszönöm a választ..
Tisztelt Kérdező,

Lehet nemi betegség jele, forduljon bőr- és nemibeteg ellátó szakorvoshoz vagy urológushoz.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr!

A tüneteim decemberben kezdődtek erős húgycső fájdalmakkal vizelés közben, illetve utána is megmaradt az égő érzés. A háziorvosom Ciprofloxacint írt fel, ami egy évvel korábban az azonos tüneteim esetén hatott, azonban most nem, sőt a tüneteim rosszabbodtak. Ezt követően áprilisban elmentem az urológiai szakrendelésre, a vizelettenyésztés eredménye negatív lett, a vizletüledék vizsgálat eredménye 8-12 fehérvérsejtet mutatott. Ezt követően a vesém is fájni kezdett, így a doktor úr Nitrofurantoint írt fel, ami a tüneteimet megszüntette a kezelés egy hete alatt. Azonban a fájdalom visszatért kb egy héttel a kúra után. Ezt követően 5 napos Zinnat kúrát javasolt, illetve azt mondta, hogy ez után már ne menjek a rendelésre, mert nem írhat fel további kezelést. Az égő érzés megszűnt, nem kell gyakran a mosdóba járnom, azonban a teli hólyag mintha nyomást fejtene ki a húgycsövemre, mert akkor belenyilall a fájdalom, illetve a hólyagom is fájdalmasan feszül. Az ultrahang nem mutatott semmilyen kóros elváltozást. Szeretnék érdeklődni, hogy mi a teendő ebben az esetben, milyen lehetséges vizsgáltokatra, kezésre lehet szükségem. Nem szeretném, ha az egész életem erről szólna (még csak 24 éves vagyok). Előre is köszönöm válaszát!

Tisztelettel,
Nagy Réka
Tisztelt Nagy Réka,

Tisztelettel kérem, hogy a teljes erre vonatkozó dokumentummokkal jelenjen meg rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözletem! Kb egy hónapja vères volt a vizeletem ès nagyon csípett! Megittam
egy tasakos vízben oldodó gyógyszert amit a háziorvosom írt fel!
Azok a panaszok megszűntek de kèt hete nem tudok a bal oldalamon feküdni mert erős fájdalmas nyilalást èrzek a vesèm tájèkán! Mi lehet a problèma?
Tisztelt Vaszilkó-Rajna Krisztina,

Például vesemedence-gyulladás. Urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Dr úr nemrég a baratnőm oralisan előjátekkent,sajnsos nagyon megijedtünk mind ketten. Ugyanis utánna a hugy csövemből elg jelentősebb vér ürült éreztem hogy megrepedt vagy nemtudom!!? .Felhivtuk a sügősségit de azt mondták nyugodjunk meg valaószìnüleg erősebben szívta meg a baratnöm. Szóval röhej,szégyeltúk magunkat mind ketten.Azt mondta nem kell be mennünk rendbe jön.Nos annak már 4 napja de 3 napig még verzett valamennyire es borzasztóan fályt mikor pisilnem kellett. Szóval kell e aggódnom? ,de tovabar is erzem és kicsit fáj is .Köszönöm megtisztelő válaszat.
Tisztelt Kérdező,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Azt szeretném megtudni miért vn az hogy sokszor őssze huzodig a nemiszerv vem és szokszor vn az hogy merevedés is vn meg hogy hamar eljutok az aktushoz és mikor megtörlöm fáj a kupakom
Tisztelt Kérdező,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt doktor úr.56 èvesen csökkent a merevedèsem ès kiszeretnèm próbálni a papaverin injekciót.Kèrfèsem az lenne minden adaggal kezgyem . köszönöm
Tisztelt Kérdező,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben. Vizsgálatok után lehet felírni gyógyszert biztonsággal.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!