Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Doktor ur!

Szeretnék érdeklődni egy termék után, a neve UROTRIN.
Mitlehet tudni róla és hatásos e a készítmény?
Válaszát köszönöm

Szép napot kívánok önnek!
Tisztelt Uram,

Nincs vele tapasztalatom.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!
Fitymafék műtétet estem át, előtte nem tudtam lánnyal együtt lenni ez miatt. A műtét után a makkról már le tudom húzni a bőrt,de túl érzékeny minden és piros,de nem gyulladt. Próbálom esténként így szabadon vagy ágyban lefekvésnél,de ha bármi hozzáér nagyon kellemetlen túlérzéjeny és fáj. Most hogy lett barátnőm,de ő nem tud róla én meg húzom az együttlétet,mert fájni fog és csalódni fog. Tudna ajánlani kenőcsöt,hámosítót vagy óvszerrel próbáljuk ki? Vettem már lidokain kenőcsöt is,de gondolom ha a lnbyal együtt lennék ez nem jó megoldás. Köszönöm a válaszát!
Tisztelt Uram,

Neogranormon kenőcsöt meg lehet próbálni, de urológiai vizsgálatot is javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr! 51 éves férfi vagyok.,187 cm,kb.103 kg,ma reggeli vérnyomás 129/93/87. 26 éve nem dohányzom(addig se voltam erős dohányos),alkohol nagyon ritkán egy sör. Panaszaim katona koromban 1987-ben kezdődtek(égő,csípő vizelet). Leszerelés után nem sokkal a helyi urológiai osztályra vezetett az utam,ahol vér+vizelet vizsgálat után,szemrevéttel külső húgycsőnyílás szűkületet állapított meg az urológus szakorvos,amire meatotomia-t javasolt,amit elfogadtam,bár ne tettem volna,ugyanis a beavatkozás nagyon fájdalmas volt,ráadásul a panaszaim nagyobb része továbbra is megmaradt,viszont ami jó,hogy visszaszűkülés nem történt,és talán annyi hasznom még keletkezett a dologból,hogy a későbbi nagyobb méretű vesekövek kiférnek rajta. Ezután orvosról-orvosra jártam,nem részletezem,hosszú lenne. 2016 óta több ízben ürítettem veseköveket vegyesen kalcium-oxalát és urát tartalmúakat,a legnagyobb kb. 8-9 mm. Jelen panaszaim baloldali tompa lüktető hasi fájdalom, időnként herefajdalom és a krónikus égő,csípő vizelet. Azt vettem észre,hogy utóbbi dinnye fogyasztásának hatására enyhül. Görcsök szempontjából most csönd van,de már előre félek,hogy a görcsök közötti eltelt idő rövidülni fog,mind sűrűbben fognak jelentkezni krízisek,amik az elviselhetetlenség határát súrolják. Szeretnék tanácsot kérni,hogyan lehetne elejét venni,illetve a tényleges okot megtalálni,szeretném a témakörben tapasztalt urológus szaktudását igénybe venni,aki el tudja rendelni a vizsgálatokat,ugyanakkor kiértékeli. Miután minden beavatkozást elviseltem,hogyan lehetséges ,hogy még mindig vannak panaszaim,és mitől csíphet a vizelet még ennyi idő után is? Mégis mi lehet az oka,hogy ilyen sűrűn(lassan évente),szinte menetrendszerűen érkeznek a rohamok? Mi a véleménye? Válaszát előre megköszönve, Szilárd.
Tisztelt Uram,

A visszatérő húgyúti kövesség nem múlik el attól, hogy 1-1 kő spontán kiürül vagy kiveszik. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Jnapot nekem az a problémam
Hogy viszketa hereém
Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr!

Két hete napi rendszerességgel tapasztalom, hogy a péniszem elernyedt állapotba kőkemény. Régebben is volt már ilyen de akkor csak egy-két alkalommal rövid ideig jelentkezett, most viszont két hete állandósulni látszik. Nem fáj, nem zavar semmiben, nincsen sem csomó sem pedig egyéb szokatlan képlet, csak ez a keménység. Mi lehet ennek az oka, kell-e kezelni?
Köszönöm a segítséget!
Tisztelt Uram,

Kérem, panaszával sürgősen jelentkezzen urológiai vizsgálaton!

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tc.
az orvos UNISOL 0.5mg x 0.4mg kemény kapszulát irt ki Omnic helyett.
az interneten nem találom ezt a gyógyszert
ill. egy tájékoztatást: 2015 dec. forgalomból kivonás.
nincs valami tévedés ??!!
válasz köszönettel várom
Andor
Tisztelt Uram,

Az Unisol már forgalomban van, ez egy kombinált két összetevőből álló gyógyszer.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Kedves doktor úr!
Tegnap vettem eszer hogy a herezacskomon vekony kis erek lilas lettek! Es a bal herem nagyob lett valamivel ez mitol lehetseges?
Tisztelt Uram,

Az elmondottakból az ok nem derül ki. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr !
Múlt hét óta a bal heremben , Tompa fájdalmat érzek szinte folyamatosan, és a here melletti illetve alatti erek egy kicsit mintha fel is lennének dagadva.
Ezt a folyamatot folyamatos nehéz fizikai megterhelés előzte meg az utóbbi pár hétben .
Voltam urologusnal , azt mondta hogy valószínűleg csak meghuztam egy ideget kaptam ra fájdalomcsillapítót ,de a fajas azóta se múlt el , én here visszerre gyanakodom.
Lehet-e ez a tünete , illetve keressek-e fel másik szakorvost ?
Válaszát köszönöm !
Tisztelt Uram,

Az elmondottak alapján lehet herevisszeresség. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm ma este kezdődött a baloldalon a here fajdalmam mi az oka nem múlik el kérem a segítségét mihamarabb köszönöm szépen előre is !!
Rózsa Viktor 06 70 405 82 96
Tisztelt Uram,

Ennyiből nem tudom megállapítani. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Párom egy hónapja vette észre, hogy az egyik heréje picivel keményebb, mint a másik. Mostanra az egyik heréje érezhetően bekeményedett. Természetesen orvoshoz fordul a problémával. Nagyon megijedtünk, hogy heredaganattal állunk szembe....esetleg állhat más probléma is a háttérben, vagy a jelek mindenképp rákos elváltozásra utalnak?

Köszönjük válaszát!
Tisztelt Hölgyem,

Állhat más probléma is a háttérben. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus

SPECIALIZÁLT KÖZPONTOK