Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdvözlöm!
Olyan kérdésem lenne, hogy nálam St. Aureus és ureaplazma sp.-t mutattak ki én kaptam rá gyógyszereket. Azt tanácsolták, hogy a párom is kezeltesse magát. Ő felkereste orvosát és nem adtak semmi gyógyszert rá, ez lehetséges? A ping-pong eset nem fog bekövetkezni?
Tisztelt Hölgyem!

De, bekövetkezhet.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
A késztetéses inkontinenciára is jó a kollagén injekció?
Tisztelt Uram!

Nem Hialuronsavra gondol? A Hialuronsav hólyagba való befecskendezése jó lehet. Urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Milehet a ptobléma a gyakori vizelésnek.
Tisztelt Uram!

A gyakori vizeletnek több oka is lehet: húgyúti fertőzés, vizelet visszamaradás, pszichés ok stb

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr / Doktornő!

Még be sem töltöttem a 30-at, azonban máris azzal találtam szembe magam, hogy merevedési zavar miatt nem vagyok képes szexuális aktust létesíteni a párommal.
Egy auto-immun betegség (izomra kiterjedő) miatt folyamatosan fáradt vagyok, ezért sajnos már pár éve csak potencianövelő segítségével sikerült szeretkeznem. Ezzel nem is volt gond, hatott rendesen, képes voltam (általános fizikai állapotomtól függően) akár több menetre is.
A probléma azonban most kezdődik, egyik hétről a másikra gyakorlatilag teljesen hatástalan lett a gyógyszer, hiába próbáltam a már bevált sildenafil hatóanyagot, vagy próbáltam ki a tadalafil-t, az avanafilt vagy a vardenafilt, semmilyen eredményt nem érek el. A lelki okokat kizárnám, ezt leszámítva teljesen rendben vagyok lelkileg, illetve nem csak a párommal nem vagyok képes rendes erekciót produkálni, hanem egyedül sem, maszturbáció alkalmával.
Mellékhatásként érzem, hogy kicsit bedugul az orrom és "nyomott leszek", de az erekcióm megtartásában, növelésében nem segít. Ha ez számít, reggeli merevedésem szokott lenni.

Mi történhetett, hogy hirtelen nem hat a gyógyszer? Mi segíthetne a helyzetemben? Nem akarom ennyi idősen feladni a szexuális életem, és azt sem szeretném, hogy emiatt depressziós legyek, de most már napról napra elkeseredettebbé válok.

Megtisztelő válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Uram!

Elkezdett olyan gyógyszert szedni, amit korábban nem szedett? A merevedési zavart gyakran gyógyszer mellékhatás okozza. A hajnali merevedés megtartottsága viszont inkább pszichés összetevő mellett szól. A gyógyszeres illetve pszichológiai kezelésen kívül is léteznek még kezelési módok: vákumpumpa, gyógyszerinjekció a barlangostestbe és péniszprotézis.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dr.Úr!
Fiam 18 éves focizik. Az elmúlt fél évben ma 3-adszorra fordult elő h.focizas közben, minden sérülés nélkül, nagyon erős fájdalma lett szinte egyik pillanatról a másikra a heréiben. Ami fájdalomcsillapító bevételével egy alvás után megszűnt. Mivel ismétlődő a probléma szeretnék egy időpontot kérni vizsgálatra minél előbb.
Köszönóm.
Üdv: Keresztényi Katalin
Tisztelt Hölgyem!

A recepción telefonon vagy akár on-line is tud időpontot foglalni.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tiszteletem Doktor úr!
Van egy kb borsónyi nagyságú vesekövem. Sajnos magától nem ürül ki. Az lenne a kérdesem hogy foglakoznak e kő zúzással?
Válaszat előre is köszönom!
Tisztelt Uram!

Itt a magánrendelésen meg tudom vizsgálni, a további kezelést a Pest megyei Flór Ferenc Kórházban tudnánk elvégezni.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor úr!
Az alábbiakkal kapcsolatban kérnék tanácsot:
termékenységi problémával küzdök, alacsony számú és kevébé aktív spermiumokkal. a vizsgálatok során kiderült, h magas az ösztrogén értékem (190 körül) és alacsony a tesztoszeron érték (10-11). első körben aromatáz gátló gyógyszert (anastroz) kaptam melyet szedtem 3 hónapig, napi 1 szem, majd utána levezetés 1 hónap. ezt követően a hormonpanel kicsivel magasabb ösztrogént (230) illetve 10 koruli tesztoszteront mutatott, magyaran a végeredmény nem hozott javulást. a javaslat az urológus részéről h folytassam ugyanezzel a gyógyszerrel a kúrát. kérdés h a fentiek alapján lát-e esetleg más alternatív módszert? előre is köszönöm
Tisztelt Uram!

Ez nem urológiai kérdés.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Szép napot
A kérdésem a bal oldali herém olyan mind ha bevizesedett , mind ha folyadék venné körbe,kissé meg duzzadt nem fáj semmi érzékenység csak érzem látom tapintásra.

Köszönöm a válaszát
Tisztelt Uram!

Lehet vízsérv. Kérem keressen fel rendelőnkben urológiai vizsgálat céljából.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Udvozlom

Azt szeretnem kerdezni, hogy mar kb 2 het a lagyekomban egy allando kellemetlen nyomast erzek ami a fekvesnel nagyon kenyelmetlen tud lenni. Foleg a bal oldalon erzem, de neha kisugarzik mashova is. Probaltam kitapintani, nem igazan talaltam semmit. Tudna segiteni, hogy mitol lehet? Az elso alkalommal hason fekveskor tapasztaltam az erzest.

Koszonom valaszat
Tisztelettel
Csaba
Tisztelt Uram!

Sok mindentől lehet. Kérem keressen fel rendelőnkben urológiai vizsgálat céljából.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Hello
A peniszemen volt egy kis duzzanat amit kinyomtam es egy kisebb luk van most rajta kicsit mintha gennyes is lett volna
Vettem ra betadine oldatot illetve kenocsot de mikor besebzik es furdok leesik es a problema ugyanugy fennt all
Es nagyon orulnek annak hogy ha tudna vagy tudnanak segiteni abba hogy mit is csinaljak
Elore is koszonom szepen a valaszt
Udv: LA
Tisztelt Uram!

Vizsgálatot javaslok urológiai vagy bőr- és nem beteg rendelésen.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!