Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Urológiai Központ !

Több mint 1 éve tartó herefájdalmaim vannak, kezdődött bűzös vizelettel , antibiotikum szedése után elmúlt , viszont a herefájdalmaim továbbra is fennálltak , később keresztcsonti fájdalmaim , tartós izomláz szerű fájdalom a lábaimban illetve fityma alatti bőr érzékenyebbé vált és a hímvesszőmben feszülő szorító fájdalmat érzek főleg merevedéskor. Gyakori vizelési inger nincs, gáttáji fájdalom nincs, alhasi kismedencei fájdalom nincs, vizeletáramlás rendben van, néha a végbélnyílás ég és a vizelet néha csíp , kéz és lábujj fájdalmaim is vannak. Laboreredmények negatívak, tenyésztés negatív , pontos diagnózist sem az urológia sem a reumatológia nem tudott felállítani.

Mit javasolna?

Előre is köszönöm válaszát!

Üdv József
Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Jo napot ket napja kipirosodott es viszket.Canesten kremel probalkozom kerem segitsen köszönöm.
Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Kedves Dr.Úr!
Cukorbeteg vagyok, de gyogyszeresen kezelve a labor értékeim jók.
Jardiance-t szedek több éve, mellékhatás nélkül, gyakori pénisz mosas mellett.
Most egyszer csipett a pisi és a fitymam begyulladt, mert piros és szük lett.
3 napig szüneteltettem a Jardiance szedését és canestennel kenegettem. + nap mulva a tünetek elmultak, igy ujra kezdtem szedni a Jardiancet. Most a fitymam ujra piros és szűk (azért fel tudom huzni) és egy egy csepp vér is került az alsónadrágomba. Nem tudom mit tegyek, canesten vagy tetran kenőcsöt javasol az ismételt Jardiance szüneteltetés mellett?
lehet hogy a néha csepp vér nem a hugycsőből jön, hanem a szűk fityma huzogatásból?
köszönöm.
Rgy

Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Erekció hiányom van.
Az élettársammal már tíz éve nincs testi kapcsolatom, most lett volna rá lehetőségem de nem volt erekció, vizelési nehézségemre prosztamol unot szedek egy hete, 2 cukorbeteg vagyok ami diabetologus álltal kezelve és beállítva akihez allandó időpontba járok. A testi kapcsolat előtt Liderin tablettát szedtem be de ez sem volt hatásos. Esetleg más pontencia gyogyszer segítene? mi a következő léps amit meg kell tennem a szekszuális kapcsolat visszaállítása érdekében, milye esélyeim vannak egyáltalán az erekció visszaállitására?

Köszönettel

Léderer György
Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm. 21 eves vagyok körülbelül 1 hónapja kezdtem el égő érzést erezni a makkom irányából es nem csak vizelet uritesekor hanem állandóan néha elmulik 1-2 órára de a nap döntő részében kellemetlen fájdalmat okoz, illetve eszrevetem a makkomban ahonnan kijon a vizelet több kicsi apró lillas gennyes állapotú nem is tudom mit. Ajánl e rá esetleg valamilyen gyógyszert ami segítene vagy mit tudnék tenni hogy elmuljon kezd mar nagyon zavaró lenni, válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Uram,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
T. Dr.!Húgyvezeték-nyálkahártya gyulladás esetén milyen természetes és mesterséges gyógymódot javasolna?
Tisztelt Hölgyem,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt Dr. Úr
3 hete voltam urológusnál erős ágyék táji fájdalomal ès "vèlt here duzzanatal" csinált hasi UH -t here UH -t ès azt mondta ne aggódjak a fájdalom nem sokára elmúlik de enyhén még mindig érzem menjek vissza vagy várjak még csak mert jellenleg nem egyszerü korházba jutni
Tisztelt Uram,

Amennyiben nem tudja megoldani az urológiai vizsgálatát a szakrendelőben vagy kórházban, kérem keresse fel a mi rendeléseinket!

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdv! Férjemnek 2012-ben eltávolították a jobb oldali heréjét here daganat miatt. Azóta lett neki egy here visszértágulata, ami elég látványos. Fájdalommal nem jár neki, onkológus orvosa nem javasolt műtétet. A probléma viszont az, hogy mióta műtötték, egyre kevésbé kívánja a szexuális együttlétet, az utóbbi időben, merevedési probléma is fellépett. Havi 1-2 alkalommal vagyunk együtt, de már a merevedése nem tökéletes. Még a bahatolás sikerül, de félek hamarosan már nem. A műtét óta folyamatosan romlik a helyzet. 45 éves a férjem, vérnyomáscsökkentőt szed, 14 éve komoly betegségeken esett át, szívinfarktus, tüdőembólia, trombózis, daganatos megbetegedés, kemoterápia. Hála égnek mindemellett jól van, egészséges. A kérdésem az lenne, a here eltávolítása okozhat e libidó csökkentést és a here visszértágulat csökkent merevedési képességet? Elég rövid ideig tartó együttléteink vannak, de ezt megszoktam. De hogy már nagyon kevés és nem elégséges merevedése van, ez megijeszt mindkettőnket.
Köszönöm előre is válaszát!
Tisztelt Hölgyem,

Mindkét kérdésre igen a válasz. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Jó napot érdeklődenék ,hogy huzamosabb idő óta büdös hal szagú a spermám néha nincs szaga csak.Tudnának nekem segíteni ,hogy mi lehet ennek az oka?Fájdalmaim nincsennek.Azt mondták jelentős gyulladásra utal.De mi lehet begyulladva ami ezt produkálja?
Tisztelt Uram,

Here, mellékhere, ondóhólyag, prosztata. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdv. Tisztelt Dr. Úr az lenne a kérdésem hogy párommal kb. 3 hete sexuálisan közösültünk és váratlanúl a párom hím veszője vérezni kezdett és fáj neki a közösülésünk azóta is h ezt esetleg hogyan tudnánk orvosolni vagy egalább is mi a teendönk
Tisztelt Hölgyem,

Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Húgyúti fertőzés
Inkontinencia
Intimtorna
Húgycső- és hólyagtükrözés
Férfi
Prosztata
Merevedési zavar
Here problémák
Herefájdalom
Korai magömlés
Férfimeddőség
Fitymaszűkület
Közös Problémák
Vesekő
Rákos megbetegedések
Nemi betegségek
Vesemedence gyulladás
Vesefájdalom

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!