Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelettel kérdezi 66 éves csontritkulásos nőbeteg. akit rendszeresen kezelnek Próliával, dD-vitaminnal, hogy elméletileg mi lehet az oka, hogy az utóbbi vizsgálatnál a VIZELET kalcium szintje emelkedett volt. Az orvos szerint nem relevans.
Hálás köszönettel várom válaszát.
Tisztelt Hölgyem,

Ez nem urológiai kérdés.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Miért van az hogy szexuális együttlét előtt a péniszem merevedik,de mikor élesedik a helyzet és aktust akaunk kezd leállni?
Ez nagyon rossz nekem igy!
Tisztelt Uram,

Számos oka lehet, például pszichés is. Kérem keresse fel rendelőnket, urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm
Lehet buta kèrdèsswl fordulok Önhöz,de nagyon aggódom.
Sajnos en már rengeteget küzdöttem hólyaghuruttal,hál istennek 8 hónapja tünetmentes vagyok. Egy kerdes attól lehet hólyaghurut hogy ma hasmenèsem volt es sajnos a nemi tájekra fröccsent vissza,szekletes víz.rogton megmostam

Köszönöm szépen a segítséget
Tisztelt Asszonyom,

Valószínűleg ez a "baleset" nem okoz Önnek hólyaghurutot.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jó napot, olyan kérdésem lenne hogy olyan problémám lenne amit műteni kéne és az lenne a kérdésem hogy ott helyben műtenek e
Tisztelt Uram,

Rendeléseinken csak kis műtéteket végzünk. Az alábbi linken megtekinthetők ezek a beavatkozások és az áraik is. A kis műtéteket Dr. Kállai László végzi.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Üdvözlöm, azért kerestem fel mert néha belenyilal a jobb herémbe, nagyon rövid de kellemetlen érzés, illetve mintha puhább lenne a balnál egy kicsit, ránézésre elváltozást nem tapasztaltam. Mi okozhatja? Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Uram,

A megfelelő válaszhoz személyes megjelenés és vizsgálat szükséges. Kérem keressen fel a rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Hosszú évek állandó húgyúti fertőzései miatt odáig jutottunk (E.Coli) hogy minden egyes nemi együttlét után Nitrofurantoin tablettát kellett bevennem urológus orvos tanácsára. Ez működött 6 évig, de a múlt héten felfáztam. Egy hétig szedtem a Nitrofurantoin tablettát 3*1 adagban. Elképzelhető, hogy rezisztencia alakult ki? Most felhőbe felírattam a háziorvossal Ciprobay tablettát. Kérdésem az, hogy váltsak vagy továbbra is próbálkozzam a Nitrofurantoin szedéssel D-mannózzal kiegészítve? Nem szeretném ha megjelenne az írásom a honlapjukon. A választ köszönettel: T. Szilvia
Tisztelt Hölgyem,

Kérdése megválaszolásra került egy másik felületen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Dr Úr!
Észrevettem kb egy hete a herezacskóm alatt a gáton egy kisebb csomót. Lehet ez szörtüsző gyulladás vagy pattanás? 18ra van időpontom urulógiára.
Tisztelt Uram,

A panaszai eredetét vizsgálat nélkül nem tudom megmondani. Kérem keressen fel szakrendelésünkön, urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jo napot kivanok! Nalam e-colit allapitottak meg 4honapja vizeletben! Kaptam doxycyklint,monuralt 2x -er,tarividet,ciprobyt,augmentin duot,nolicint,semmi nem vitte ki! Huvely felol nincs ez a gond :/ ittam szerves c-vitamint,d-mannozt dragat! Elhagytam az uditoket! Cukros dolgokat ,csak tozeg teat iszok! Kaptam most zinnat antibiotikot es uro-waxomot! Esetleg merre induljak meg a problemammal? Voltam urologian is semmit nem talaltak sem a no gyogyaszaton! Mi lenne a megoldas?
Tisztelt Hölgyem,

Panaszaira és az ismétlődő kezeléseire, valamint az eredménytelenségre tekintettel, kérem keressen fel rendelésemen. Fontos, hogy legalább 3 napos antibiotikum mentes nap után foglaljon időpontot.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Dr Úr.
Alábbi kérdésem lenne, gyakori vizelési ingerem van,stresszes helyzetben fokozodik. Ürítés után toporgog( néha) úgy érzem mintha még kellene. Lehet pszihés ok? Labor fehérvérsejt 11,10 G/L Hemoglobin 185, hematokrit 0,52 ezek + PSA 0,480 ng/ml. Lehet prosztata probléma???? Köszönettel.
Tisztelt Uram,

A panaszai eredetét vizsgálat nélkül nem tudom megmondani. Kérem keressen fel szakrendelésünkön, urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Üdvözlöm.

Sárgás, büdös váladék távozik a péniszből , a fitymát fel le húzva gyorsan távozik a váladék erősen viszkető érzéssel, a probléma hamar elmúlik, de gyakran visszatér. Mi okozhatja ezt? Szükséges-e orvoshoz fordulni?
Tisztelt Uram,

Első lépésként forduljon bőrgyógyászhoz.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!