Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor úr!
Január óta véres,gennyes vizeletet van, vizelettenyésztés során derült ki. Kb. 1 éve alhasi,hüvelyi fájdalmam van.
Nőgyógyászati vizsgálaton minden rendben volt.
Kb. 1 hete vérvizelésem van, mikor megtörlöm a vizelés után, világos eperlekvárhoz hasonló váladék van a WC papíron.
Házi orvos először,ciprinolt majd nitrofourantint,suprax gyógyszert itt fel,smit fel is szedtem.
Nem tudott tovább segíteni,mert ugyanúgy véres a vizelet ,és a hasam alja egyre jobban fáj.
Beutalt urologiára, húgyholyagtükrözést irtak ki.
A kérdésem az lenne,hogy milyen betegség merülhet fel ilyen tünetekkel.
Minden wc használat után tapasztalom a váladékot.
Gyors válaszát előre köszönöm.
Tisztelt Asszonyom,

a tünetek hátterében több minden is lehet , húgyúti kövesség, húgyúti daganat.
A szükséges vizsgálatok után több információ lesz kezelőorvosa birtokában.

Üdvözlettel:

Dr. Kállai László

Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus

Prima Medica Egészségközpontok