Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Üdv,

Egy olyan kérdéssel fordulok most Önökhöz, hogy kb 1.5 hete a péniszemen a hugycső végén megjelent egy "hús cafat" jellegű dolog. Nem fáj, nem érzékeny azonban aktus során már zavaró (alapból kisebb és nem tűnik fel de erekciókor "kijön" a hugycsőből). Érdemes lenne felkeresnem Önöket személyesen is?
Válaszukat előre is köszönöm,
üdvözlettel,
Sz. Zsolt
Tisztelt Uram!

Igen, urológiai vizsgálatot javaslok!

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Panaszaim 10 hónappal ezelőtt kezdődtek, melyek égő érzés a húgycsőben, vm. cseppnyi váladékozás, másnap reggel. Háziorvoshoz fordultam, aki az elmondott panaszok alapján Monural port írt fel 2x1 adagolásban. 1 héttel később a panasz ismét jelentkezett.
Ekkor vizelettenyésztést végeztek és kaptam AZI SANDOZ 500mg antibiotikumot, 3x1 dózisban.
A vizelettenyésztés eredménye: negatív lett. A panaszok enyhültek.
A makk részen azonban berepedezett a bőr és pirosas foltok jelentek meg. Ekkor fordultam először urológushoz és bőrgyógyászhoz párhuzamosan. A bőrgyógyász elküldött STD szakrendelésre, mely teljes negatív eredményt hozott, minden szempontból. Kaptam a bőrgyógyásztól egy speciális, szteroid alapú kenőcsöt, de nem használt. Az urulógus, zsíros alapú kenőcsöt ajánlott. Semmi sem segített. Majd később újra megjelent reggel a cseppnyi váladék. Ismét visszamentem az urológiára, aki pollstimolt javasolt egy hónapig szedni. Közben megismételtettem saját magam az STD vizsgálatot, ami újfent negatív lett. A váladékozás, több mint egy hónapja megszűnt.

Azonban a makk rész, még mindig száraz, berepedezett...vöröses színű, apró hólyagos! Reggel a húgycsőnyílás duzzadt. Olyan érzés, mintha dörzspapírral lett volna "kezelve". Kellemetlen és nagyon szeretném tudni ezt mi okozza, okozhatja!? Milyen vizsgálatot végeztessek még el?

Várva megtisztelő válaszát:
Üdvözlettel!
Tisztelt Uram!

Allergia és irritáció is okozhatja panaszát, bár ezek kortikoszteroidra meg szoktak gyógyulni.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Alhasi es hugcso fajdalom. Éjszakankent I'll hajnali zavaros vizelet. Mi okozhatja?
Tisztelt Uram!

Panaszait húgyúti fertőzés okozhatja. Kérem keressen fel rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor!
A kérdésem az lenne hogy mi okozhatja hogy aktus közben a heregolyók visszahúzódnak a hasfalamhoz ami kisebb fájdalmat okoz de az aktus végeztével ez a fájdalom erősödik és akár negyed óra is kell mire megszűnik válaszát köszönöm. Tisztelettel Péter!
Tisztelt Uram!

Az normális, hogy közösüléskor a herék felhúzódnak. A fájdalom okát nem tudom, arra vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm! Merevedési problémával küzdök! Voltam vele orvosnál megvizsgált, vért vett. Minden rendben volt kivéve, hogy talált nalam hereviszer tagulatot! Mi okozhatja nálam ezt a problémát? (31 éves vagyok) köszönöm válaszát
Tisztelt Uram!

Sok oka lehet, fiatal, egyébként egészséges embereknél általában pszichés oka van, de mindenféle szív és érrendszeri betegség, cukorbetegség és az azokra alkalmazott kezelés is okozhatja.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Üdvözlőm!Segítséget szeretnék kérni,nem tudom,hogy ezért már fizetnem kellene vagy ,hogy működik ez a dolog...!?A problémám az lenne,hogy az előnedvem hamar jelentkezik,színte "elázok"már egy érintéstől vagy,fantáziálástól is....!Elég zavaró....bár mindenhol azt olvasom,hogy ez egészséges de még is zavaró.....és mire aktusra kerülne a sor szinte "el is megyek"azonnal!Nem tudom élvezni igy ,ilyen kevés időre!Pedig a vágy meglenne meg kívánom is....!Sajnos a párommal nem rendszeres a szex már...12 éve vagyunk együtt de színte csak a megszokás tart össze,"hébe-hóba"van csak szex,pedig kívánnám mindennap a szexet...de együtt már nem megy!Mással sincs mellette!Lenne esetleg erre a "hamar elfolyásra)"valamilyen kapszulás segítség??Mert Lidocain kenőccsel néha kenem magam,persze aktus elött lemosom!Azzal tudom nyújtani az időt......de a folyás még megvan ezzel is sajnos!Egészség bajaim nincsenek,friss labor leleteim vannak és tavaly urulógus is látott....!Ezt a "problémát"szeretném orvolsolni valahogy,mert szeretném még élvezni a "dolgot"!Segitségét,válaszát megköszönném!
Tisztelt Uram!

A korai magömlésre van specifikus gyógyszer, az előfolyásra nem tudok kezelést.
Kérem keressen fel rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Üdvözlet,
Kérdésem hogy külömbség van a Peyronie kór , és a pénisz deviáció között, vagy a kettő ugyan az.
Pénisz görbületem van, ami nem peyronie kór.A tövében mintha egy kisebb törés lenne, fádalmam nincs, merevedési zavarom igen.Más minden rendben működik.Hogyan tudnék magamon segíteni ?
Tisztelt Uram!

A péniszgörbületet nem csak Peyronie-kór okozhatja. Amennyiben panaszt okoz, műtétileg lehet kezelni.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Tisztelt Doktor Úr,

Egy olyan problémában fordulnák Önhöz, kérném a tanácsát, amely körülbelül 3 hónapja árnyékolja be a kellemes, pihentető alvásomat. 3 hónapja máig kivétel nélkül minden éjszaka fel kell kelnem pisilni, eleinte egyszer volt erre alkalmam, mostanság viszont már kétszer is sűrűn előfordul, ami már számomra zavaró, ugyanis hatással van a napközbeni teljesítményemre levertség formájában. A kérdésem az lenne, van-e mód ennek megszüntetésére? Illetve kapható-e vény nélküli gyógyszer erre? Egyébként a probléma kezdetével egybevágóan szedek egy gyógyszert(Nebilet 5mg), amit a háziorvosom írt fel a magas pulzusra, említettem neki hogy nem-e lehetne lecserélni vízhajtó tartalma miatt, azt mondta nincs benne annyi mennyiségű ami hatással lenne erre. Ezen kívül még a Valsartan Sandoz nevű filmtablettát szedem magas vérnyomásra(stressz miatt), valamint Omega 3-at. A közelmúltban voltam vérvételen, amin kimutatták hogy allergiás vagyok, az egyik véreredményből kiderült, hogy prosztata megnagyobbodásom nem lehet, mert akkor annak az eredménynek magasabbnak kellett volna lennie, és nincsen semmilyen húgyúti megbetegedésem, beleértve a csöpögő vizeletet, a véres vagy fehérjés vizelet, a csípést pisiléskor, a gyenge vagy túl erős vizeletsugárt stb. Egyébként 19 éves vagyok, ezért is égető a probléma.

Válaszát megköszönve várom!
Tisztelt Uram!

Vízhajtó szedése mellett jelentkezhet éjszakai vizelés, de urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
A bal herében tompa fájdalom. Duzzadás mentes,de kitapintható a fájdalom helye.A here golyónál az ondó vezeték kezdeténél.A Kérdésem az hogy ez idős kor velejárója vagy betegség.A válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Uram!

Hasonló panaszok fiataloknál is gyakran jelentkeznek, az esetek nagy részében nem észlelünk mögötte szervi eltérést. A szervi eltérés kizárására vizsgálatot javaslok.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Jó napot!
Vesekő miatt február elején helyeztek fel nekem egy DJ sínt. Első 5 napban nagyon fájt mikor vizeletet ürítettem majd fokozatosan enyhűlt, végül teljesen elmúlt. Márciusban szedték volna ki a sint és a követ is, viszont a járvány miatt halasztani kellett. Kicsit sportoltam (taposógépen) . Utána 1 hétre rá elkezdett fájni a húgycsőnél, néha beleszúr.
Érdeklődni szeretnék, hogy ez normális e, és szabad e sportolni a sín mellett.
Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Hölgyem!

Szabad sportolni, de ez a belső cső bármikor okozhat ilyen panaszt.

Tisztelettel:
Dr. Kállai László

dr. Kállai László
dr. Kállai László urológus
Húgyúti fertőzés
Inkontinencia
Intimtorna
Húgycső- és hólyagtükrözés
Férfi
Prosztata
Merevedési zavar
Here problémák
Herefájdalom
Korai magömlés
Férfimeddőség
Fitymaszűkület
Közös Problémák
Vesekő
Rákos megbetegedések
Nemi betegségek
Vesemedence gyulladás
Vesefájdalom

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Prima Medica Egészséghálózat