Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Vesekővet diagnosztizáltak nálam vasárnap.
Kettő a húgyhólyag és a húgycső találkozásánál, egy még a bal versében volt látható 4mm,ill.2mm nagyságúak az ultrahang szerint. Azóta kétszer görcsöltem be. Honnan tudható hogy eltávozott a szervezetem ő ha a vizeletben nem láttam. Kb. mennyi idő alatt távozik?
Tisztelt Kérdező,

Orvosi vizsgálat nélkül csak akkor lehet tudni, ha a beteg látta, tapintotta a távozott követ. Azt, hogy távozik-e és mikor távozik, nem lehet előre megmondani.

Tisuztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tisztelt doktor úr! Laparoszkópos baloldali lágyéksérv műtétem volt 4 hete. Azóta semmilyen fájdalmam nincs a műtéti heg körül viszont pár napja tompa fájdalmat érzek a bal herében ami időnként elmúlik és újra kezdődik.
Kérdésem az lenne, hogy ez lehet e összefüggésben a lágyéksérv műtétemmel?
Köszönöm válaszát.
Tisztelt Kérdező,

Lehet összefüggés. Kontrollt javaslok sebész kezelőorvosánál és urológiai vizsgálatot.

Tisuztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm!
Apukám 5 hónapja szenvedett nyaki gerinc sérülést.
Katétere azóta van, szeretnénk valahogyan megszűntetni, mert állandóan gyulladt, eltömeszelődik. A vizelési ingert érzi, de eddig, még nem próbálták neki kivenni csak 1 alkalommal, a műtét után, akkor nem ürült neki ezért visszatették. Azóta csak cserélgetik neki.
Kérdésem az lenne, hogy valaha megtudják-e neki szűntetni a katétert, vagy így marad örökre?
Válaszát, előre is köszönöm.
Wagner Attiláné
Tisztelt Kérdező,

Sajnos kielégítő választ nem tudok adni. Ezt nem lehet előre tudni.

Tisuztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Tegnapelőtt maszturbáltam és tagnap arra lettem figyelmes hoggy nem áll fell a szerszám pornónézés közben csak akkor ha piszkálom akkor feláll de nem olyan mereven mint azelőtt. néha azt érzem hogy fáj a bal herém és az alhasam enyhén
Tisztelt Kérdező,

A nemi funkciók is lehetnek "fáradtak". A herefájdalom miatt urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisuztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Szeretném megtudni mi lehet az oka hogypar napja észrevettem sokszor kel pisilnem.És mitha valami alandóan kiakarna jönni a nemi szerven alando tolo erzes mint mikor szülne az ember ?? .Mi lehet a méhem Hugyut belek?Kihez forduljak nőgyógyasz?
Köszönöm előre valaszat
Tisztelt Kérdező,

Sok mindentől lehet gyakori vizelési inger, például húgyúti fertőzéstől, vizelet visszamaradástól, kismedencei előesésektől. Ez utóbbi a többi panaszát is magyarázhatja. Első vonalban urológiai vizsgálatot javaslok.

Tisuztelettel:
Dr. Kállai László
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-kallai-laszlo
Dr. Kállai László
Dr. Kállai László urológus
Üdvözlöm! 68 éves férfi beteg vagyok. Évente járok a prosztatámmal szűrésre, PSA mérésre. A jó indulatu prosztata megnagyobbodáson kívül, a PSA érték is magas 14 körüli volt. Már háromszor volt biopszia vételem, ami negatív lett. Egyéb problémám különösebben nem volt. Éjszaka 1-2 alkalommal, nappal 9-10 szer kellett felkelnem, 2020-ban a PSA értékem 10., de a pandémia miatt azóta nem tudtam menni szűrésre. Három hete hirtelen elzáródott a hugycső. Fájdalom stb. Este a sürgősségin katétert helyeztek fel két hét időtartamra. Két hét után kivették, hogy hátha magátol megindul a vizelet. Azt mondták sokat igyak, de azt nem, hogy mennyit. Én három óra alatt ittam négy liter folyadékot, de így sem tudtam vizelni. Az orvos azt mondta, és írta a jelentésre, hogy extrém mennyiségű folyadékot ittam, és azért nem jött aminek jönnie kellett volna. Most további két hétre feltette a katétert. Kérdésem az, hogy valóban létezik ilyen? Azért nem tudok pisilni, mert sokat ittam? Tanyz -t írt fel, más gyógyszert nem kaptam. Várható-e valamitől is javulás, vagy csak a műtét segít, ami jelenleg a vírus miatt most szintén szünetel. Válaszát köszönöm. Üdvüzlettel Sudár Zoltán
Tisztelt Kérdező,

A leírásából azt a következtetést tudom levonni, hogy itt a műtéti megoldás jön/jöhet szóba.A pontos válasz megadásához kérem keressen fel rendelésemen.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Jó napot kívánok doctor úr azal a tünetek fordulok on hoz..hogy van egy ér a hátcso felémbol ki indult és a bal héremig és a héremen érzem az ért és meg van duzzadva mikor alok sokat ak a hereim fel húzódik..és feszes mikor fekvő alapodban vagyok ak visza húzódik..jelenleg Svédországban vagyok..voltam IT orvosnál meg nézte meg tapitotota ászt monta minden oké nem érez semit benne de nem tudom hogy nem érezte az ért...ászt monta csak ak forujak visza hoza ha úgy érzem hogy a bal herem fel húzódik és meg csavarodik..és kezd nagyon fájni mert így tunetmentes csak zavar nagyon hogy őt az ér és nem mindig de mikor dolgozók ak mikor le hajulok valamikor nyilalo érzés érzek..nem tudom hogy legyen nem írt fel semit az orvos..rá..elfog múlni magától vagy nem tudom mi lehet ez egy ideg szál? Köszönöm a választ előre is és jó lenne ha egy meg nyújtható választ kapnak ön tol...
Tisztelt Kérdező,

A leírásából pontos választ adni nem tudok. Amennyiben lehetséges, keressen fel egy urológiai szakrendelést, vagy ha Magyarországon jár, keresse fel rendelésünket.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Kedves Doktor Úr!
71 éves férfi vagyok. 30 éve szedek gyógyszert magas vérnyomásra, a Co-Arbartan 100/25 mg, Nevotens 5 mg, Felodipin 5 mg gyógyszereket. Jó indulatú prosztata megnagyobbodásra Tamusolin 0,4 mg-t.
Feltételezhetően a bátablokkoló vérnyomáscsökkentő gyógyszer mellékhatása miatt, erekciós problémámra, esetenként, Vizarsin 50 mg tablettát használok.
A szildenafil gyógyszer mellékhatására vagy az említett vérnyomáscsökkentő és/vagy prosztata gyógyszerekkel fennállható kölcsönhatásra elalvási zavaraim vannak.
Kérdéseim:
Tapasztalata szerint, a Vizarzin önmagában, vagy az említett gyógyszerekkel kölcsönös mellékhatásban okozhat-e elalvás zavart?
A különböző cégek által előállított, azonos hatóanyagú gyógyszerek mellékhatásban eltérhetnek egymástól?
Milyen más megoldást, gyógyszereket javasol probléma megoldására?
A különböző hatóanyagú (szildenafil, tadalafil, avanafil, stb.) gyógyszerek hasonlóan hathatnak az alkalmazók alvására?

Tisztelt Kérdező,

A pénisz vérteltségét fokozó gyógyszerek némelyike eltérő molekuláris szerkezetű, így előfordulhat, hogy egy másik készítmény nem okoz hasonló panaszokat. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor Úr!

Ha a merevedési zavarra már semmiféle potencianövelő gyógyszer és dózis nem használ, akkor annak kiküszöbölésére, gyógyítására milyen egyéb orvosi terápiák, beavatkozások és lehetőségek vannak?

Köszönettel: Laci
Tisztelt Kérdező,

A válasz pontos közléséhez részletes elbeszélgetés és vizsgálat alapvetően szükséges. Urológiai vizsgálatot javaslok rendelőnkben.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus
Tisztelt Doktor úr /Doktor nő
Tényleges méretbeli problémám van(urológiai szakrendelésen is alátámasztották) mielőtt össze szedem magam annyira hogy újból el tudjak menni egy ilyen rendelőbe szeretnék részletesen tájékozódni milyen lehetőségek vannak méret növelésre, hossz és átmérő.
33 éves vagyok sok megalázó kapcsolaton vagyok túl (a kapcsolataimba sok negatív megjegyzést kaptam a problémámra) ezt végett már 7 éve járok pszichiátriai kezeléskre,egyik se hatott,mindig ugyan olyan rossz,gondolom míg meg nem oldódik a kiváltó ok addig így is marad.
Várom meg tisztelő válaszát.
Tisztelettel P.
Tisztelt Kérdező,

A mai ismereteim alapján sajnálattal kell közölnöm, hogy tartós és az egészséget nem károsító pénisznövelő eljárás nincs. Túl a közölteken, amennyiben szükségemet tartja, szívesen állok rendelkezésére.

Tisztelettel:
Dr. Rákász István
https://www.urologiaikozpont.hu/munkatarsak/urologus/dr-rakasz-istvan
Dr. Rákász István
Dr. Rákász István urológus

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!